1 ) הקפידו על נראות יפה של הלוגו באופן שישדר את הצורך שלכם להסביר ללקוח , עוד לפני שהלקוח יראה את הפרסומת לשכם . לדוגמא מכון לייזר יחפש לוגו שמשדר יוקרה ונקיות בו זמנית
2 ) חשוב מאוד !! התמקדו תמיד בהקפדה על מתן שירות ללקוח באופן המיטבי מבלי לעגל פינות ,
לדוגמא מרפאה או קליניקה פרטית יקפידו תמיד לבנות חדרי שירותים ללקוחות . שלא יגרם מצב שלקוח מגיע לקליניקה מרחוק ועליו להמתין או ללכת לקולגה שלכם ממול .
3) קליניקות שמשתמשות בסדין רופא , תמיד תעדיפו לקחת סדין רופא תאית רך ואיכותי , ולא לחסוך כמה שקלים ולקנות את הפשוט הממוחזר . הוא מרגיש הרבה יותר נקי ואסתטי ושווה כל שקל .
4 )יש היום הרבה חברות שנותנות שירות לקליניקות ולמרפאות בתחום ההיגיינה . ייתכן שתתקלו בגוגל בחברות שנקראות, הכל לצימר, הכל לקליניקה, הכל למרפאה. וכן הלאה בשמות כאלו ואחרים . תקפידו תמיד לשים לב שיש חברות רבות כאלו בשוק שנותנות שירות שמקיף את כל הפריטים. מה שגורם שהלקוח לא מספיק לעשות הצעות מחיר ותמחור כללי. וייתכן והוא משלם על מוצרים ספציפיים יקר יותר כחלק מעסקת החבילה .
לכן המלצתנו היא תמיד לברר ולתמחר כל מוצר על מנת לחסוך פעמים פערי מחיר של מאות אחוזים .
אצלנו בחברת צץ רץ נמשיך להוביל את מהפכת המחיר האיכותי ולתת שירות למשרדים , קליניקות , מרפאות ואזורי מסחר במחירים ואיכויות לא תחרות